Firmafest, aktivitetsdag og alt derimellem – Hos Funhall kan vi det hele

Hos Funhall i Viborg, i hjertet af Jylland, tilbyder vi alt fra møde- og konferencefaciliteter, til et væld er forskellige individuelle- og holdaktiviteter samt lokaler til fest. Vi planlægger gerne hele dagen for jer, og I kan trygt overlade forplejning, transport og overnatningsmuligheder til os. Vi bestræber os altid på at imødekomme jeres unikke ønsker og behov. 

Hvad er Funhall?

Velkommen til Funhall og vores univers af firmaevents og underholdning! Hos os tilbyder vi en bred vifte af aktiviteter som kan tilpasses til jeres firmaarrangement. Vi har ekspertise i at udarbejde og realisere uforglemmelige begivenheder, der kombinerer underholdende teambuilding og sjove aktiviteter i vores unikke indendørs rammer i Midtjylland.

Med over 10 års erfaring, har vi mange sjove ideer til jeres næste firmaarrangement. Vi kan stå for en sjov aktivitetsdag, sommerfest el.lign. med DJ, faglig dag med teambuilding og workshops, fuld weekendtur med partnere eller en kombination af disse. Lyder det som noget for jer, så tvivl ikke med at kontakte vores dedikerede team og lad os komme med et bud på, hvordan vi rammer jeres specifikke behov og ønsker. Vi tager os af planlægningen og I får mere tid til at fokusere på at styrke båndene mellem jer og skabe langvarige minder sammen.

Hvad siger vores gæster selv:

Hvis du synes, at det lyder for godt og for nemt til at være sandt, læs her, hvad vores tidligere gæster siger om deres firma arrangement/fest her hos os i Funhall.

Aktiviteterne hos Funhall:

Vi kommer ikke udenom at vores kernekompetence er vores aktiviteter, hvoraf flere af dem er unikke for Funhall. Vi er stolte af vores i alt 4000 m2 indendørs faciliteter med over 20 forskellige aktiviteter; varierende fra holdboldspil, til mere individuelle præcisionsaktiviteter, hjernelege såsom escape rooms og action i vores Crazy gokarts. Vores aktiviteter rummer alt fra 4-50 personer ad gangen og vi har altid minimum én dedikeret instruktør/vært tilknyttet jer. Vi tilpasser programmet efter jeres ønsker, tid og gruppestørrelse, så det giver bedst mening for jeres firmaevent.

Se den fulde aktivitetsoversigt her og bliv inspireret til jeres næste firmatur.

Teambuilding:

Hos Funhall har vi udviklet vores egen moderne tilgang til teambuilding med udgangspunkt i teamwork. Vi er inspirerede af traditionel teambuilding, men hos os er der ingen professionel fagperson til at facilitere personlighedstests eller en individuel analyse af dig og din rolle i gruppesammensætningen. Vi lægger gerne lokaler til, hvis I ønsker en ekstern konsulent til at supplere dagen med den tungere faglige del; men vores erfaring er, at teambuilding hos Funhall er nok i sig selv  

Her hos os i Funhall, der mener vi at teambuilding består af 3 hovedelementer:

 – Kommunikation,
 – Samarbejde og
 – Fællesskab.

Og, når vi stiller Kommunikation, samarbejde og fællesskab op i 3 cirkler i et klassisk Venn-diagram, så er sweetspottet selvfølgelig der, hvor alle 3 cirkler overlapper hinanden, men der er også meget guld at hente, hvor kun 2 af cirklerne overlapper.
 – Kommunikation + Samarbejde = Effektivitet
 – Samarbejde + Fælleskab = Holdånd
 – Fælleskab + Kommunikation = Relationer

Ja bevares, så blev det alligevel en smule teoretisk; men vi lover, at når I først står her på dagen, så er der hverken teori eller faglighed på programmet. Vores fulde fokus er på de sociale aspekter og relationer i jeres unikke gruppe. 

Vi har selvfølgelig også nogle af de klassiske teambuilding øvelser som en mulighed, men vi vil allerhelst gøre brug af alle vores unikke aktiviteter til at bevæge os rundt i førnævnte Venn-diagram.

Når I teambuild´er her i Funhall, så udvisker vi alt hvad der hedder jobtitler og uddannelsesniveauer. Så uanset om I har en lang akademisk uddannelse eller er ufaglært, direktør eller fejedreng, mand, kvinde eller intetkøn, så deltager I på lige fod i alle vores aktiviteter.

Vi kan ikke garantere, at I får løst evt. eksisterende konflikter på jeres arbejdsplads, men vi tror på, at I kan forebygge dem. Hos Funhall har I mulighed for at styrke jeres sociale relationer internt i firmaet, når I oplever hinanden i ukendte omgivelser og aktiviteter. Vi hjælper jer med at nedbryde eventuelle arbejdsmæssige barrierer; og ved at kende hinanden bedre som mennesker, opnår I bedre forståelse for hinanden og optimerer derved jeres kommunikative evner.

Så, hvis vi koger hele dette teambuildingekoncept ned til en bouillon, så kan et firmaarrangement i Funhall være en uundværlig ingrediens, når I fremover i dagligdagen søger at tilberede retten ”bedre trivsel” til jeres frokost i kantinen. Og apropos mad…

Forplejning:

Udover eller i kombination med vores sjove aktiviteter tilbyder vi også mad til jeres firmaevent/fest. Vi har fire samarbejdspartnere som udover os selv leverer mad til vores og jeres firmaarrangementer.  

Så uanset om I ønsker en morgenmadsbuffet, en hurtig sandwich til frokost, en mere uformel pizzabuffet eller en festlig middag, så kan det arrangeres hos Funhall.  

Se vores nuværende mad og menu udvalg her:

Arrangementet og dagen i praksis:

Fælles for alle vores arrangementer er, at I ved ankomst får en fælles briefing og bliver præsenteret for dagens personale inkl. jeres kontaktperson, som giver jer en introduktion til vores omgivelser og dagens program. Vi bestræber os på, at I har den samme instruktør/e til alle jeres aktiviteter, da det er mere trygt for jer og giver os de optimale betingelser for at personliggøre jeres firmaarrangement og oplevelse. Der kan selvfølgelig være særlige situationer, som kræver en anden fremgangsmåde, men vi har altid øje for jeres individuelle setup/program for dagen.

Er I en større gruppe, ca. 20+ personer, der skal prøve flere aktiviteter, vil der oftest blive tale om en form for holdinddeling og rokeringsplan mellem aktiviteterne; hvilket vi selvfølgelig nok skal lave og holde styr på.

Omklædning:

Vi har et mindre unisex omklædningsrum med 3 brusere i hallen. Alternativt er I også velkommen til at skifte i en af vores toiletbåse, eller finde et stille hjørne et sted, hvis I er mindre blufærdige. Hvis vores mødelokale er ledigt, så kan det evt. også bruges til omklædning.

Det er først til mølle, hvis I er mange der skal tage et varmt bad, for så kommer varmtvandsbeholderen til kort.
Så i det tilfælde, at I kommer til det helt store firmaarrangement med aktiviteter/fest og overnatning, der vil det være oplagt at indlægge en sen siesta med tid til en tur/retur på hotellet for omklædning og bad.

Alternativt kan vi tilrettelægge dagen således, at I kun skal igennem aktiviteter der ikke nødvendigvis kræver bad og omklædning; således kan I forsætte programmet direkte fra aktiviteter til spisning og fest.

Transport og overnatning:

Med vores centrale placering i Jylland, kan I indenfor en times kørsel komme på firmatur fra byer som Århus, Aalborg, Randers, Silkeborg, Herning, Holstebro, Skive, Hobro, Ikast og selvfølgelig Viborg m.fl.

Vi hjælper gerne med at arrangere bustransport tur/retur fra jeres firma eller hotel, og vi kan ligeledes være behjælpelige med at arrangere overnatning på en af vores 3 samarbejdshoteller.

Men uanset om I kommer fra Vestjylland, Østjylland, Nordjylland, Sønderjylland, Fyn eller Sjælland og øerne, så hjælper vi gerne med hele setuppet og vi garanterer den samme gode service til alle.

Skal der være fest så lad der være fest:

Hvis jeres firmaevent skal slutte med et brag af en firmafest om aftenen, så er I havnet det helt rette sted. Vores store bar og spiseområde omdannes lynhurtigt til festlokale med eget dansegulv og diskolys. Det er samtidig stadig en mulighed at underholde sig med mindre aktiviteter såsom kortspil, terninger, brætspil, shots pong, bordcurling og bordfodbold. Efter aftale kan der også ”åbnes” for både beer pong og et stort billardbord.

Baren

I vores bar tilbyder vi et stort udvalg af Øl, RTD´er, sodavand mm., drinks og cocktails, finere spiritus samt almindelige og mere unikke shots, alt sammen til fornuftige priser. Vi tilbyder også alkoholfrie varianter af øl, gin og morgan.

I vælger selv, om vi skal køre med åben regning noget af eller hele aften, regning med loft, regning med udvalgsbegrænsninger, eller I kan forudbestille et antal drikkebilletter pr. deltager. Det kan selvfølgelig også være en kombinationsløsning med flere af mulighederne.

DJ til firmafesten

Trænger I til en festlig aften med kollegaerne? En aften, hvor der kan smiles, synges og danses? Så led ikke længere! Book vores altid festlige hus-DJ – DJ Dennis med til dit arrangement! 

Når stemningen skal bankes helt i top, der sender vi bud efter vores hus-DJ, som til enhver tid står klar til at hjælpe stemningen på rette vej til jeres firmafest.

DJ Dennis sørger for at skabe de helt rigtige musikalske rammer til netop jeres fest! Efter middagen eller dagens aktiviteter, bliver der skruet op for den musik der passer til netop jeres fest og jeres gæster. DJ Dennis er altid i et festligt humør, og han tager glædeligt imod jeres ønsker, og krydrer middagen med lidt hyggelig baggrundsmusik – Vi festes ved i Funhall!

DJ Dennis har 20+ års erfaring med alt fra de glade 80’ere frem til i dag, og han producerer også egne mashups/remixes. DJ Dennis har spillet på flere større festivaler, udenlandsk og ikke mindst spillet op til fest til mange uforglemmelige fester i hele Danmark. Dertil kommer at han samler på glade dansende gæster gennem musikken og skaber den fest som man sjældent glemmer!

Vores gæster sætter altid stor pris på at have valgt netop Dennis DJ, da det skaber nogle helt andre rammer og ikke mindst en fantastisk festlig stemning til firmafesten!

Ønsker I ikke at hyre DJ til firmafesten, så finder vi en passende playliste til jer som afspilles fra Funhalls eget anlæg. 

Regionsfest

Konference en hel dag med morgenmad, konference, aktiviteter, aftensmad og hygge

Vil du se billeder af firma events?

Se billeder af aktiviteten her.

Mad & drikke under dit event

Vi har et stort udvalg af drikkevarer og har et samarbejde med det “nye” madkunstner som leverer mad til os. Du kan kigge lidt på eventcenterets menu her

Din næste event, polterabend, personaletur, teambuilding, herre/dametur skræddersyer vi gerne til dig?

Ovenstående kan stykkes sammen som du ønsker det, så ring og hør nærmere hvis du ikke har fundet hvad du søger her på siden. Tlf.: 31 41 20 60

Book tid