Konfirmation

Konfirmation

Hold festen i Funhalls festlokale op til 55 personer eller cafeen
(dog et tillæg om lørdagen hvis konfimationen ønskes afholdt i cafeen)

Pris for en dag med forret, hovedret, og dessert som menu eksempel herunder.

Skrub af mad er tilvalg. Standard bordækning.

Vælg 2 af alle Funhall’s aktiviteter i en time pr. aktivitet. Derud over er der andre spil til rådighed til børnene ( hvis banerne ikke er lejet ud til betalende gæster )
1 aktivitet tages efter forret og hovedret, inden dessert. 2 aktivitet er så mellem dessert og skrub af mad.

I alt 695,-/prs. inkl. lokale, menu, hjælp til borddækning, ovenstående aktiviteter – men + drikkevarer (se tilvalg).
( minimum 25 prs. tilmelding )

I denne pris er indregnet fest i 6 timer. 7 timer inkl. skrub af mad. Herefter 500,- / påbegyndt time, uden fri bar.

Servietter, lys, pynt og andet tilbehør er ikke inkl. i prisen. Andre aktiviter kan tilvælges eller byttes ud. For booking mail til os på info@funhall.dk eller ring på 3141 2060

Menu til konfirmation

Konfirmation 2023 ( minimum 20 prs. )

Tapas forret buffet
Store rejer, ristet med persille og hvidløg.
Tunmousse med syltet rødløg & ærteskud.
Croissant med hønsesalat.
Seranoskinke med pesto og soltørret tomat.
Langtidshævet brød & smør

Hovedret buffet
Rosastegt kalveculotte.
BBQ mini grill-kølle af gris.
Smørstegte persillekartofler & whisky sauce.
Salat med melon, blåbær & saltmandler.
Grøn salat med marineret hvedekerner.
Hjemmelavet krydderurtedressing.

Dessert buffet
Claus’ pandekager med vaniljeis, jordbærsyltetøj.
Chokoladekage med ganache.

(Inkluderet i pakkeprisen)

Enkelte retter kan udskiftes iflg. aftale med Funhall.

Færdig pakke til konfirmation

  • Færdig menu som menu 1, der kan foretages små ændringer
  • Vælg mellem 2 af Funhalls aktiviteter (1 time pr. aktivitet) ialt 2 timer
  • Funball, bordtennis mm. for børnene
  • Personale til servering
  • Anretter køkken
  • Service, glas, lokale
  • Flg. er til rådighed til borddækningen. Hvide stof duge, alt i service til et flot bord, 5 armede lysestager – glasbakker til blok lys. ekskl. servietter og lys
  • Alt dette for kun 695,-

Skrub af mad til konfirmation

Blandede pizza fra lokal leverandør 95,-/stk.

Hjemmebagte burgerboller m/ pålæg – 130 kr. pr. prs.
• Kylling, bacon & pesto
• Frikadelle m/ drueagurk
• Roastbeef, rødbedepesto & peberrodscreme
• Pulled pork & coleslaw
• Røget laks & avocado

Ristede pølser med det hele kr. 45,-/kuv

Asparges suppe m. lun brød 79,-/kuv

Tilvalg til konfirmation

  • Velkomst drink 35,-
  • Drikkevare ad. lib. øl/vin/vand fra 16 år 250,-/prs. 6 timer. Herefter 60,- pr. prs.
  • Drikkevare ad. lib. øl/vin/vand fra 16 år 300,-/prs. 7 timer. Herefter 60,- pr. prs.
  • Sodavand ad. lib. under 16 år. 75,-
  • Drikke varer kan også fås på en samlet regning til sidst.

Ovenstående bestilles for HELE selskabet

Skema som skal udfyldes

Firmatur hvor der er valgt aktiviteter og lavet en tuneringsplan med spisning og fest om aftenen. Enkelte aktiviteter på videoen er udskiftet siden.

Konference en hel dag med morgenmad, konference, aktiviteter, aftensmad og hygge

Ekstra tilkøb

Bordløber (en anden udgave end i den almindelige pakke), to servietter pr person, hvoraf den ene er en tekstilserviet og den anden en frokostserviet, så man kan lave lidt sjovt med opdækningen, 3 flotte rustikke bloklys

Frokostservietten sælges i pakker med 20 stk og tekstilservietter i pakker med 12 stk, bordløberen sælges pr. M 25,-/kuvert

Få Funhall til at dække bordene for kun 20,-/prs.

Medbring din egen bordpynt. Vi har 5 armet lysestager glas bakker for blok lys og lign som du kan låne u.b.

Stof duge i flere farver koster:

Runde bord Ø 180 cm

Firkantet bord 180 cm. – 240 cm.

Farver til rådighed: Hvid, Beige, Lyserød, Gl. Rosa, Terracotta, Bordeaux, Olivengrøn, Lyseblå, Tobacco, Mørkeblå, Grå

Stof servietter i flere farver:

9,- pr. serviet

Farver til rådighed: Lime, Lilla samt alle de samme farver som dugene herover

Vil du se billeder fra konfirmationer?

Se billeder af aktiviteten her.

Mad & drikke under dit event

Vi har et stort udvalg af drikkevarer og har et samarbejde med det “nye” madkunstner som leverer mad til os. Du kan kigge lidt på eventcenterets menu her

Din næste event, polterabend, personaletur, teambuilding, herre/dametur skræddersyer vi gerne til dig?

Ovenstående kan stykkes sammen som du ønsker det, så ring og hør nærmere hvis du ikke har fundet hvad du søger her på siden. Tlf.: 31 41 20 60

Book tid