Konfirmation

Hold hele festen i Funhalls hyggelige lokaler.
Mindre forsamlinger optil 50 prs. kan holdes i Golf loungen eller cafeen.

Pris for en dag med forret, hovedret, og dessert som menu eksempel til højre. Skrub af mad er tilvalg.
Standard bordækning
Vælg 3 af alle Funhall’s aktiviteter i en time pr. aktivitet. Dvs. 2 aktiviter køre på samme tid i den ene time.
Ialt 599,-/prs. inkl. lokale, menu, ovenstående aktiviteter men + drikkevarer(se tilvalg).
Ønskes der speciel borddækning kan dette lade sig gøre efter nedenstående priser.
Andre aktiviter kan tilvælges eller byttes ud.
For booking mail til os på info@funhall.dk eller ring på 3141 2060

Menu

Konfirmation 2017

Tapas forret buffet

  • Mini rejecocktail m/ dildfriskost
  • Små vandbakkelser m/ krebsehalesalat
  • Tunmousse toppe pyntet m/ æg & ærteskud
  • Bruchetta m/ kylling, tomat & mozzarella
  • Tortilla wrap m/ oksekebab, salsa & basilikumcreme
  • Stegte kyllingstrimler på salatbund m/ jordbær & grønne asparges
  • Langtidhævet brød & smør

Hovedret buffet

  • Timianstegt kalveculotte
  • Kyllingespyd m/ baconsvøb
  • Smørstegte persillekartofler & bearnaisesauce
  • Melon-/ blåbær- salat m/ peanuts
  • Tomatsalat m/ feta & rødløg
  • Hjemmelavet krydderurtedressing

Dessert buffet

  • Islagkage på mazarinbund, Dajm-/karamel- is hertil jordbærpuré
  • Chokolade-/ krokant- snitter
  • Små jordbærkager

Pris pr. kuvert kr. 299,-

Enkelte retter kan udskiftes iflg. aftale med Funhall.

Færdig pakke

Her er hvad der er inkluderet i vores standard konfirmations pakke

  • Færdig menu som menu 1, der kan forestages små ændringer
  • Vælg mellem 3 af Funhalls aktiviteter (1 time pr. aktivitet)
  • Funball samt lounge aktiviteter for børnene
  • Personale til servering
  • Anretter køkken
  • Service, glas, lokale
  • Standard borddækning med Funhall’s pæne voksduge med mønster råhvid/blågrå, 5 armede lysestager – glasbakker til blok lys. ekskl. servietter og lys
  • Alt dette for kun 599,-

Skrub af mad

Snapas:
Små bambusskåle m/ rejecocktail
Croissant m/ krebsehalesalat
Tortillaskåle m/ kylling – æblesalat
Varmrøget laksemousse m/ rødløg
Små kyllingespyd – Bruchetta
Røget dyrekølle m/ drue/peberfrugt vinaigrette

Pris pr. kuvert kr. 89,-

Eller:
Hjemmebagte grovboller m/ pålæg

Pris  kr. 49,- /kuvert

Eller:

Ristede pølser med det hele

Pris kr. 35,-/kuvert.

Tilvalg

  • Velkomst drink 15,-
  • Drikkevare ad. lib. øl/vin/vand fra 16 år 200,-/prs.
  • Sodavand ad. lib. under 16 år. 50,-
  • Drikke varer kan også fås på en samlet regning til sidst.

Ovenstående bestilles for HELE selskabet

Transport fra kirken

Lej en segway og kør til Festen på Segway

Kun 500,- pr. Segway hvis du holder festen i Funhall. Vi levere segway ved Kirken.

Emilie konfirmation

konfirmation-17

Bordløber, 1 serviet pr. Person og tre bloklys, almindelige Servietter.

Sælges i pakker af 20 stk og bordløberen i ruller med 10 m.
13,-/kuvert

Bordløber (en anden udgave end i den almindelige pakke), to servietter pr person, hvoraf den ene er en tekstilserviet og den anden en frokostserviet, så man kan lave lidt sjovt med opdækningen, 3 flotte rustikke bloklys

Frokostservietten sælges i pakker med 20 stk og tekstilservietter i pakker med 12 stk, bordløberen sælges pr. M

21,-/kuvert

Medbring din egen bordpynt. Vi har 5 armet lysestager glas bakker for blok lys og lign som du kan låne u.b.

Stof duge i flere farver koster:

99,- pr. rund bord Ø 180 cm

49,- pr. firkantet bord 180 cm. – 240 cm.

Farver til rådighed: Hvid, Beige, Lyserød, Gl. Rosa, Terracotta, Bordeaux, Olivengrøn, Lyseblå, Tobacco, Mørkeblå, Grå

Stof servietter i flere farver:

9,- pr. serviet

Farver til rådighed: Lime, Lilla samt alle de samme farver som dugene herover

Vi tilbyder

Mad & drikke under dit event

Egen mad & drikke må ikke medbringes, men vi tilbyder en lækker menu før, under  & efter dit arrangement. Du kan kigge lidt på eventcenterets menu her »

Skal vi skræddersy din polterabend?

Ovenstående kan stykkes sammen som du ønsker det, så ring og hør nærmere hvis du ikke har fundet hvad du søger her på siden. Tlf.: 31 41 20 60.

Læs om vores event aktiviteter »